"En ole profeetta, en ole ilkeä valloittaja. Tulen paikasta joka on kehittynyt täysin eri linjoilla. Minun maailmassani on pysäyttämätön suuntaus henkilökohtaiseen kehitykseen ja kaikki instituutiot ja rakenteet poistetaan. Teknologia on edistynyt tätä suuntausta kohti. Keksinnöt energiantuotannossa esimerkiksi kanavoidaan tuottamaan sellaista mitä kutsutte omavaraiseksi... mutta ei kansoille tai ryhmille. Jokainen yksilö on sen vastaanottaja.

Ryhmä, konseptina, paljastettiin monien innokaimpien filosofiemme kautta laadittuna luomuksena menneisyydestämme, metodina joka pidättelee yksilön voimaa ja saavutuksia. Ajattele Ryhmää etuosastaan kavennettuna näkökulmana maalauksessa, syvyys on supistettu joten tietoisuuden katto on siten matalammalla. Monet tutkijoistamme jotka työskentelevät yksin, havaitsivat vuosisatoja vanhan suunnitelman jossa yritetiin tyrkyttää meille Ryhmää. Varakkaat ihmiset jotka suunnittelivat tätä salaliittoa, tuomittiin syrjäseudulle ilman toivoa pakenemisesta. Voitteko kuvitella yhteiskuntaa joka on edistynyt siihen pisteeseen ollen niin hajallaan että rauha saavutetaan itsestään selvänä asiana.



En yritä varoittaa sinua, en ole messias tähdistä, en auktoriteetti, en voi pelastaa sinua. Olette sulamispisteessä mutta ette atmosfäärinne lämpenemisen vuoksi. Puhun sulamisesta planeetanlaajuiseen konkurssi-tietoisuuden Ryhmään, jonka päämääränä ei ole 'rauha ja rakkaus'. Tämä on harha, jota isännöivät voimakkaat ihmiset jotka käyttävät jokaisen mahdollisuuden asettaa sinut mielenhallintaan, kuten järjestäytyneet uskontonne ovat tehneet tuhansia vuosia.

Minä olen yksilö, en edusta ketään, voitteko ymmärtää sellaista vai oletteko liian pitkällä edes käsittääksenne sellaista mahdollisuutta? Niin kutsutut luonnonlait fysiikassanne ovat pelkästään yksi tapa hyväksyä mitä tapahtuu universumissa. On loppumaton määrä toisia tapoja - maailmassa josta minä tulen, teknologia yhdistää fyysiset kyvyt yksilön tietoisuuden ja mielikuvituksen voimaan. Saattaisitte kutsua tätä taikuudeksi, monet yksilöt voivat muuttaa aikaa ja paikkaa, luoda energiaa itse. He eivät ole osa mitään ryhmää tai koodia tai suunnitelmaa tai liikettä. Minun maailmassani ei ole yhtäkään massaliikettä.

Olen lähettänyt sinulle mielikuvia tästä maailmastani, epäilemättä ne sensuroidaan johtajienne puolesta. Minun ei tarvitse olla jäsen missään ryhmässä välittääkseni tulevaisuudesta. En edusta neuvostoa tai hallitusta, maailmani ei juurikaan tarvitse hallitusta. Lähetän sinulle tämän viestin siinä toivossa että jossakin kohtaa, jotkut teistä yksilöistä lukisitte tämän ja suotte sille ansaitsemansa uskottavuusarvon.

Teille kaikki näyttäytyy Ryhminä. Hyvät pahoja vastaan. Olette menettäneet kyvyn ajatella millään muulla tavoin. Mutta he jotka hallitsevat kohtaloanne ymmärtävät sen, ei väliä vastoinkäymisistä kunhan asetetaan ryhmät toisiaan vastaan, silloin he voittavat ja sinä häviät. Minä elän täysin oman valintani mukaan maailmassani kuten jokainen muukin. Sota on mahdottomuus juuri tästä syystä. Ei ole suoraa verrannollisuutta varakkuus - korruptio, kuten te näytätte hyväksyvän.



Teknologia fyysisessä energiatuotannossa mahdollistaa elämän perustarpeet jokaiselle henkilölle planeetallani, mutta se ei ole ilmainen. Tämä saattaa järkyttää teitä. Luulette että "ilmainen" on ihmisyyden mitta. Minun maailmassani energia on saatavissa, edullista ja jokaisella joka työskentelee, on siihen helposti varaa. Tämä ei tee meistä barbaareja.

Olette omistautuneet massa yhtenäisyyden idealle. Uskotte tämän olevan hyvä ja totta ja että korkeampi transsendenssi jota se tarjoaa, on paras ja viimeinen toivonne. Kun todellinen itsehallitseva yksilö ilmestyy joukkoonne, vaaditte häntä selittämään saavutuksiaan, saadaksenne selville mitä se tarjoaisi muille, kuin hänen ainoa motivoiva voimansa olisi tyydyttää Ryhmää. Olen ymmälläni tästä harhamielisyydestä.

Jos joku esittäisi sinulle filosofian joka kuvailisi miten jokainen yksilö voisi kehittyä korkeammalle ja edemmäs, tyrmäisitte sen ajatuskorruptiona. Olen pahoillani että tuotan pettymyksen, minulla ei ole profetiallista 'kokonaisuuden viisautta' välitettävänä, ei viestiä kirjoitettuna taivaalle. Olen vain kulkemassa ohi.

Eräässä raamatussanne on sanat "Suurinta rakkautta ei ole kuin että antaa elämänsä ystävilleen". Olen varma että se on kunnioitettava ajatus. Minun maailmassani olen nähnyt tätä menneisyydessämme. Mutta oletettavasti ei ollut tarvetta antaa elämäänsä, oletettavasti yksilön luova voima oli saanut sellaisen täydellisyyden että uhraus oli vanhentunut käytäntö.

Toivon sinulle menestystä mutta nyt minun täytyy jatkaa matkaa..."

(FIKTIIVINEN KERTOMUS)

https://jonrappoport.wordpress.com/2014/07/17/alien-ets-final-message-to-earth/

 

Rappoportin sivustolla  http://nomorefakenews.com/  ("eienääfeikkiuutisia) kaikkea mielenkiintoista, kuten uusimpana: kuka omistaa geenimme, onko niissä parannuskeino?

 

https://jonrappoport.wordpress.com/2014/04/03/why-the-law-of-attraction-fails/