God, take my soul to that place, where I may speak without words.

  Jumala, vie sieluni siihen paikkaan missä voin puhua ilman sanoja.

 

When setting out on a journey, do not seek advice from those who have never left home.

  Lähtiessäsi matkaan älä kysy neuvoja heiltä jotka eivät ole koskaan lähteneet minnekään.

 

My soul is from elsewhere, I'm sure of that, and I intend to end up there.

  Sieluni on jostakin muualta, olen varma siitä, ja aion päästä sinne takaisin.

 

Awareness comes from the soul. Whoever has great awareness is close to God.

  Tietoisuus/ymmärrys on peräisin sielusta. Se jolla on suuri tietoisuus on lähellä Jumalaa.

 

To live without you is death to me, my love ! But some call it life.

  Elää ilman sinua on kuolema minulle, rakkaani. Mutta jotkut kutsuvat sitä elämäksi.

 

The wound is the place where the Light enters you.

  Haava/suru on se kohta mistä valo pääsee sisääsi.

 

My dear heart, never think you are better than others. Listen to their sorrows with compassion. If you want peace, don't harbor bad thoughts, do not gossip and don't teach what you do not know.

  Rakas sydämeni, älä koskaan ajattele olevasi parempi kuin muut. Kuuntele heidän surujaan myötätunnolla. Jos tahdot rauhaa, älä pidä pahoja ajatuksia, älä juoruile, äläkä opeta sellaista mistä et mitään tiedä.

 

In the blackest of your moments, wait with no fear.

  Synkimpänä hetkenäsi, odota vailla pelkoa.

 

One of the marvels of the world is the sight of a soul sitting in prison with the key in its hand.

  Yksi maailman ihmeellisyyksistä on näky sielusta vankilassaan, avain kädessään.

 

Last night
I lost my grip on reality
and welcomed insanity.
Love
saw me and said,
I showed up.
Wipe you tears
and be silent.

I said, O Love
I am frightened,
but it's not you.
Love said to me,
there is nothing that is not me.
be silent.

I will whisper secrets in your ear
just nod yes
and be silent.

  Viime yönä menetin otteeni todellisuudesta ja toivotin hulluuden tervetulleeksi. Rakkaus näki minut ja sanoi; Minä tulin esiin. Pyyhi kyyneleesi ja ole vaiti. Minä sanoin; Oi rakkaus, minua pelottaa, mutta et pelota sinä. Rakkaus sanoi minulle; Ei ole mitään joka ei olisi minä. Ole vaiti. Kuiskaan salaisuuksia korvaasi, nyökkää vain ja ole vaiti.

 

https://saderatsastaja.vuodatus.net/lue/2016/01/koottua-rumia

 

rumih.jpg