Carl Espen: http://www.youtube.com/watch?v=1ttWnB-Yprw#t=132

 

"Päästä varpaisiin, lihasta luuhun

täytyisi tuntea kokonaisena

Mutta tyhjyys

sisäinen myrsky

Olen täällä käyttääkseni sydäntäni ja käsiäni

mutta jotenkin vastoinkäymiset

muuttivat suunnitelmiani

ja sisälläni on hiljainen myrsky

etsien kotia

Toivon että joku löytää minut

ja sanoo että kuulun tänne

Odotan ikuisesti ja elämän

tajutakseni että en ole yksin

Ja sisälläni on hiljainen myrsky

Ja jonain päivänä olen rauhallinen

Jonain päivänä olen rauhallinen

Kysyn itseltäni

mitä tulee seuraavaksi

Lennänkö?

Putoanko?

Hiljainen myrskyni.

Olen täällä käyttääkseni

sydäntäni ja käsiäni

jotenkin pettymykset

muuttivat suunnitelmiani

Hiljainen myrsky sisälläni

etsii kotia

Toivon että joku löytää minut

ja sanoo että kuulun tänne

Odotan ikuisuuden ja elämän

tajutakseni että en ole yksin

Ja hiljainen myrsky sisälläni

Ja jonain päivänä olen rauhallinen.

Jonain päivänä olen rauhallinen."