Satunnaisia linkkejä...

Yle Teema   Eläimet maanjäristysten ennustajina

Pakenevat biisonit aiheuttivat paniikkia Yellowstonessa

Hevonen vanhainkodissa

Katri Helenan Taivaan tie -kirja julkistetaan. Juttu ja katkelmia uusimmassa Apu-lehdessä.

Katri-Helenan saamia viestejä henkimaailmasta: "Minä olen sinun lähelläsi äiti, olen taivaassa. Minun on hyvä olla. Olen isäni, vaarin ja ukin saattamana tullut taivaan kotiin. Halaan sinua ja kiitän yhteisestä tiestämme. Tämä on hyvä paikka, minä olen henki. Älä itke suruitkuja äiti, itke pois ikävää fyysisestä yhteydestämme ja kasvata uusi yhteys henkiemme välille. Se on paljon lujempi side, eikä se lopu. Olen sinun ympärilläsi, olen henkiolento. Minä olen minä, en loppunut, minä olen yhä. Voin puhua kanssasi ajatuksen välityksellä, sillä sinä olet silta."

"Katri-Helena puhuu näistä asioista luontevasti, innoissaan, ääni täynnä lämpöä, silmät ilosta hehkuvina. Ja samalla kuin liikkuisi heikoilla jäillä, sanoo usein että "näin olen ymmärtänyt, en tiedä, uskon, minusta tuntuu". Hän sanoo olevansa matkalla vasta, vajavainen, tavallinen." (Apu-lehti 10.4.14)